niedziela, 29 lipca 2012

Ciag dalszy


Diana pokazala mi kilka pieknych miejsc w Cork, co najdziwniejsze te ktore chcialam zobaczyc ale jakos zdawalo sie byc bardzo daleko..



Okolica gdzie sie spotkalysmy, niedaleko Sw. Patryka






Wzgorze na ktore Diana mnie zabrala jest prawie pionowe!




Ale widok cudowny!:)






Kolejny  przepiekny widok na miasto, tym razem z drugiej strony




Ach to niebo! Zdarza sie max raz na tydzien. Jeszcze nie moge tego odzalowac...



I centrum :)








Bylysmy jeszcze w sklepie z piwami z calego swiata, w parku niedaleko Uniwersytetu. Do tego parku na pewno jeszcze wroce bo jest przepiekny! A uniwersytet...Magia! :)

15 komentarzy:

  1. nie wiem dlaczego dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga, widoki genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie wiem :)

      Tak widoki sa swietne. Irlandia jest piekna! :)

      Usuń
  2. Świetny ten twój blog : ) Obserwuję :D
    zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten twój blog : ) Obserwuję :D
    zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne widoki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Irlandia piękna, ale jakoś Cork City nie przypadł mi do gustu, szary i wszystko jakoś ciasno poustawiane, odwiedź Galway, to zobaczysz piękno irlandzkich miast!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, mnie malo co sie nie podoba, wiec jak cos jest choc troche wyjatkowe to ciesze sie jak dziecko :)
      Calkiem mozliwe ze odwiedze Galway! W koncu bede tu jeszcze 2 miesiace :))))

      Mieszkasz tam obecnie? :)

      Usuń
    2. mieszkam 9 km od centrum Galway :) ale zakochałam się w nim 2 lata temu jak byłam w nim pierwszy raz, no zapraszam, ja jestem do 14/09.

      Usuń
    3. Ooo to moze wbije :)
      Tak w ogole czemu nie moge wejsc na Twojego bloga? :)

      Usuń
    4. bo miałam zablokowany profil, ale już można zapraszam :)
      www.lecewkulki.blogspot.ie

      Usuń
  6. hm, w sumie to już nie pamiętam dokładnie, ale łącznie wyjazd, wycieczki fakultatywne, życie na przepysznych lodach, kawach na każdej stacji, najgenialniejszych pod słońcem hamburgerach la kiosque i wielu pamiątkach wyniósł mnie jakieś 2500zł?
    da się zorganizować taniej i zobaczyć więcej, ale nie wiem czy z takim zakwaterowaniem i wyżywieniem na jakie ja mogłam sobie pozwolić.
    Moi znajomi organizowali sobie sami Eurotripa z Interrail (?) na 3tyg. i wydali podobną do mnie kwotę, śpiąc w namiotach, myjąc się w fontannach, jedząc resztki i makaron xD
    dlatego wydaje mi się, że bardzo dobrze na tym wyszłam.. a z tego co widzę w tym roku wycieczki są jeszcze tańsze.. o ile nic się nie zmieni chciałabym znów za rok pojechać z tym biurem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęęęęcią! baaardzo chciałabym tam wrócić, ale z drugiej strony chyba nie chciałabym dwa razy jechać w to samo miejsce, tyle pięknych miejsc jeszcze na Świecie do zobaczenia..
      bardzo chciałabym pojechać na Krym, ale tam chyba nie ma opcji, aby jechać w pojedynkę.. może się skusisz^^?
      ja wracam jakoś we wakacje i chciałabym gdzieś wyjechać jeszcze przed rozpoczęciem studiów, no ale jeszcze zbyt wcześnie, aby o tym myśleć :))

      chooociaż.. au pair też mają wakacje, prawda ;)?

      Usuń
  7. Trzecie zdjęcie jest chyba najlepsze !!! ;)
    Prawie jak SF :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego rosyjski? Nie wiem, trochę się już uczyłam tego języka i podoba mi się bardziej niż angielski. Angielskiego uczę się chyba tylko dlatego,że jest bardziej powszechny i więcej pracodawców go wymaga niż innych języków. Jak Ci się wiedzie w Irlandii? Widzę, że ogólnie to zadowolona jesteś, jak dzieci? Grzeczne? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń