wtorek, 17 lipca 2012

Cycleway

Na poczatku chcialam podziekowac Wam za opinie! Sama jeszcze nie wiem co byloby lepsze, wiec daje sobie czas. Nikt mnie przeciez nie goni : ) W koncu pospiech jest najgorszym doradca...

W okolicy, ktora zamieszkuje znajduje sie przepiekna sciezka rowerowa. Gdy bylam tam pierwszy raz, byla to sobota tydzien temu. Swiecilo slonce, a deszcz na szczescie darowal sobie wizyte :)
Majac do dyspozycji rower i porady Hostki, udalam sie na owy "teren". 
Pierwsze wrazenia? Przepieknie. W ogole musze przyznac, ze Irlandia mnie zaskakuje!
Wstyd mi przyznac, ale gdy sie tu wybieralam, nie spodziewalam sie niczego wartosciowego dla moich oczu... Dzis zastanawiam sie dlaczego ten kraj nie jest tak popularny ? Wiem, wiem deszcz.. Ale mimo wszystko naprawde warto! Ja dziekuje losowi, ze "skazal" mnie na 3 miesiace w takim miejscu. Jestem pewna, ze nigdy bym tu nie zawitala, bo i po co? :)

Wracajac do sciezki :) 
Jest oblegana przez ludzi dbajacych o siebie, zdrowie. Wcale sie nie dziwie. Ponad tydzien sie napatrzalam na biegajacych, a dzis rankiem sama postanowilam dolaczyc:) Wstalam ponad  godzine wczesniej! Jestem z siebie dumna:) Byla pusta, z wyjatkiem kilku " starszych" ( daje w cudzyslow gdyz tutaj starsi ludzie, sa lepiej wysportowani ode mnie! ). Uwielbiam Ich otwarosc i  gdy mowia Hello :)



Poczatek sciezki









Gdyby bylo 10 stopni wiecej pomyslalabym ze jestem w Chorwacji :))


Przepiekny malutki port :)

Zbieraja sie zlowieszcze chmury...

Pan jak widac ok 60 wzwyz zasuwa na rolkach. Da sie? :)

6 komentarzy:

  1. Ale pięknie, aż Ci zazdroszczę! :) A do mnie nadal nikt się nie odezwał...Już nie wiem co mam robić, szukać czegoś w Europie czy zapisać się na studia zaoczne i równocześnie czekać na kogoś z Ameryki ? Jak byś miała ochotę to zapraszam na mojego bloga, też sobie założyłam,http://www.carrieitsme.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim nie wiem czy zostanę - bo jestem tu teraz na próbę, a przecież mogę się nie spodobać rodzince :P
    ale jeśli tak nie będzie, to zostanę tak długo dopóki nie wymyślę czegoś innego:P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbaim rower !!!!!!!!!!!!!!!
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham rower :)

    a co do nikona to jaki model wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowery są świetne !! Tylko, żebym jeszcze jakiś miała xD

    Co do poprzedniego posta. Dziękuję Ci za Twoją odpowiedź. A podobno to ja Tobie miałam pomóc ;)
    Tak jest skype itd itd. Ale naprawdę, nie wierzę w związki na odległość. Przecież nie mogę wziąć walizki i powiedzieć "poczekaj, ja za rok albo dwa wrócę to wtedy znowu będziemy razem". A boję się że jak już wrócę to już nic na mnie nie będzie czekało. I boję się że taka miłość może już się nie zdarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomoglas :)

    Jakkolwiek podejmiesz decyzje, mysle ze bedzie ona dobra przedewszystkim dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń