wtorek, 28 sierpnia 2012

Zielono mi

Byl sloneczny wieczor. I jako, ze szkoda mi siedziec w domu w tak "dobra" pogode wyszlam na spacer z aparatem. Nie wiedzialam co chce pofografowac, po prostu spacerowalam i natchnienie naszlo samo.
Po tych zdjeciach chyba widac, ze uwielbiam zywa nature :)
 









Nad tymi pajakami spedzilam kilka dobrych chwil. Staralam sie stanac jak nalepiej by uchwycic swiatlo padajace na pajeczyne. Ludzie przechodzacy obok z zaciekawieniem patrzyli co robie. Zdziwienie, ze to tylko pajak bylo zabawne :) 

 

3 komentarze:

  1. Cześć, jestem też Au Pair i mieszkam w Newtown, CT więc chyba niedlugo sie spotkamy;-) odezwij się do mnie na maila jakbyś chciała coś wiedzieć o okolicy i życiu au pair.Kiedy wylatujesz?
    ewelina_bart@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio nie mam żadnej weny do robienia zdjęć.. ;)

    OdpowiedzUsuń