niedziela, 11 marca 2012

Długość dźwięku samotności...

Ludzie czasami mnie zadziwiają.
Chcą ustawiać innym życie.  " Zrób tak, idź na takie studia, zainteresuj się Panem X, przecież bogaty więc czego można chcieć więcej?"
Wtrącają się, żądają, wymagają, chcą zawsze "lepiej"..

Dziwnym trafem  Ich własne życie nie wykazuje żadnych osiągnięć ani w sferze duchowej ani zawodowej. Nie mają pasji, już nie mówiąc o jakiekolwiek mądrości życiowej...

Nie mam prawa Ich krytykować. Piszę to co widzę, co mnie czasem irytuje, o czym zdarza mi się myśleć przez długi okres czasu...

Nie jestem idealna. Ale chce być SOBĄ!

 Zdobywać różne doświadczenia.
Popełniać własne błędy.
Upadać.
Podnosić się.
Radować się każdą przeżytą chwilą .
Cieszyć się życiem.

Po prostu...

Nie wiem czy będę miała następne życie. Nie interesuje mnie to.
Ale TU zamierzam być szczęśliwa. I robić to co sobie wymarzyłam.



"I nawet kiedy będę sam
Nie zmienię się, to nie mój świat
Przede mną droga którą znam,
Którą ja wybrałem sam "






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz