środa, 26 września 2012

Wiza

Dziś kończę beztroskie leniuchowanie. Przede mną dużo pracy. Jutro odwiedzę lekarza, fotografa, bank, starostwo, sąd i pocztę.Będzie też wypełnianie tej całej deklaracji, na której myśl drżę.
Jeszcze nie zdecydowałam gdzie iść do konsulatu : Kraków czy Warszawa? :)


Wczoraj przeglądając moją stronę w CC, zobaczyłam mój plan lotu!!!

22 października, British Airways, godz 12.05 z Okęcia->16.00 Londyn-> 18.40 NY!!! :)

Widziałam, że leci nas kilka dziewczyn, fajnie ;)

Trzeba by się skontaktować.

Jak któraś to czyta to czekam na e-meil : madz321@o2.pl :))))

9 komentarzy:

  1. Jak byś wybrała Warszawę to daj znać ;) Może jakaś kawka jak nie będę w pracy albo na uczelni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już nie dużo czasu zostało ! Jak go spędzasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem :)

      Pewnie cieszeniem się swoim miastem, Polską, naszym jedzeniem, językiem polskim, rodziną przyjaciółmi, jakos tak :)

      Usuń
  3. z tego co pamiętam ( a przynajmniej było tak rok temu ) to nie Ty wybierasz konsulat. to zalezy gdzie mieszkasz. np ja ze slaskiego do krakowa nie do warszawy

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie się zastanawiałam... dlaczego nie chciałaś starać się o wizę w IE?
    bo ja chce jechać do USA, a za mało miałabym czasu, żeby specjalnie wrócic do Polski, żeby iść po wizę ..:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam w Irlandii!
      Ale niestety nie można. Cóż nie będę się z agencją kłócić...

      Usuń
  5. Ohh Madeleine, bardzo podoba mi się Twój blogging. Będę stale "Cię" odwiedzać. Życzę powodzenia w USA i może wkrótce się zobaczymy za oceanem, bo muszę się pochwalić, ale też niedługo zaczynam swoją przygodę jako au pair w USA.
    Tak więc pisz jak najwięcej, i wracaj do zdrowia!!!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń