piątek, 14 września 2012

Co u mnie

Lekarz odwiedzony. Noga nastawiona. I ok 3 tygodni rekonwalescencji i chodzenie o kulach. Myślę, że potrwa to  szybciej.
Trzeba sie wziąć za załatwianie dokumentów. 
Wiec narazie jestem skazana na leniuchowanie w łóżku, nadrabianie książkowych, telewizyjnych i muzycznych zaległości :) Cieszenie się domem.
 Jest przyjemnie. Choć chodzenie do toalety jest nie lada wysiłkiem.

..............................................................................................................................................................



Chciałam pochwalić się wygraną w comiesięcznym konkursie organizowanym przez Macieja Bennewicza.
TU możecie przeczytać mój tekst. Mam nadzieje, że skłoni do refleksji.

3 komentarze:

  1. Życzę powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szybkiego powrotu do zdrowia ! też kiedyś miałam coś podobnego tylko, że z kostką.. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń