środa, 27 czerwca 2012

Udało się!!!:))))))

Co prawda jeszcze nie będzie to amerykański sen, ale coś się dzieje:)
Dokładnie za tydzień, 4 lipca zawitam do Irlandii, a konkretnie Corku. Spędzę tam 3 miesiące.
Tak w ogóle to złożyłam jeszcze papiery na studia. Ale jeden kierunek, na najlepszej uczelni w Polsce, widać nie lubię zaniżać poziomu, jak już mam zakuwać to niech to będzie z klasą;)))
 Jak się dostanę super, Ameryki nie będzie. Ale jeśli nie to raczej będzie;)))) Z obu wariantów będę się cieszyć :)
Teraz wszystko zależy od wyników matur. Czytałam przed chwilą, że 85% maturzystów zdało. A 97% z tego polskiego, co ponoć klucz był masakryczny.
Zielone światło jest!

A teraz pozostaje mi się cieszyć ostatnim tygodniem wakacji!

Miłego dnia!!!!

16 komentarzy:

  1. A co będziesz studiować? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarejestrowałam się na Zarządzanie kulturą i mediami :)))
      Jedyne w Polsce!:)

      Usuń
  2. Irlandia wydaje się być przepiękna...też chcę tam zawitać, być może po USA.
    powodzenia!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. W irlandii jest ziiimno! cieszę się że będziesz w Cork, ja też jestem 18 km od Cork, licze na spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa jutro też idę po wyniki, stres jest! aaaa xD

    OdpowiedzUsuń
  5. zarządzanie kulturą i mediami ? gdzie? :D ja oodczytałam mejla od taty z wynikami, ręce mi się trzęsły strasznie, ale jaka ulga potem : D

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno bd dobrze :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też żyję, ale przed odebraniem wyników zdecydowanie nie żyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna au pair w Irlandii - super :)
    Co do studiów - powodzenia! :) Jak się dostaniesz to zawsze możesz wziąć dziekankę i wtedy być au pair w Ameryce :) Ja po licencjacie planuje wyjechać na rok do USA, a potem wrócić i zrobić magisterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu ;*
    Powodzenia na studiach ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie dla mnie Wiedeń to centrum kreatywności (no może po Paryżu, NJ i Londynie:P):D Mam nadzieję, że będę miała czas żeby odwiedzać wszystkie możliwe wystawy :D

    OdpowiedzUsuń