piątek, 20 kwietnia 2012

Spotkanie Cultural Care

Byłam na tym spotkaniu w Katowicach.
Wiem, jak na osobę, która zakuwa do jednego z najważniejszych egzaminów w życiu to dysponuję sporym czasem :)
Cóż w pociągu się uczyłam.;)
Pojechałam zmienić trochę klimat, pooddychać innym powietrzem, czytaj bardziej zanieczyszczonym :)
Spotkanie odnośnie Au Pair w Ameryce było ciekawe, aczkolwiek niczego nowego się nie dowiedziałam.
Poza faktem, że jak się sprężę z aplikacją to będę miała 349zł zniżki.
Cóż piechotą nie chodzi...
Gościem była Karoline Piedra Dyrektor Operatios z USA. Że tak powiem szału nie zrobiła.
Miałam wyobrażenie, że jak kobita z USA i na "takim" stanowisku będzie wyglądać jak na Amerykę przystało...Zobaczyłam ( z  góry przepraszam za porównanie) "szarą myszkę z Rumunii."
Ale warto było, przynajmniej posłuchałam amerykańskiego angielskiego tak  "na żywo":)

No i decyzja podjęta.Składam aplikację i jak dobrze pójdzie we wrześniu wyląduję a amerykańskiej ziemi :))))

2 komentarze:

  1. Cześć

    Ja także byłam na wczorajszym spotkaniu, jak wrażenia po rozmowie z Karoline? :) Jeśli masz ochotę to odpisz na karolina.pietrala@wp.pl

    Pozdrawiam

    PS: bloga znalazłam przypadkiem, w google wpisałam karoline Piedra i wyskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażenia?
      Jestem dumna, że w ogóle "jakoś" odpowiadałam a te pytania ;)
      Już pisze do Ciebie! :)

      Usuń