czwartek, 17 stycznia 2013

What?

Jestem niesystematyczna. Wiem i przepraszam. Czasem mam tak, że piszę, opisuję swoje dzieje, wspominam regularnie, rutynowo. A czasem przychodzą dni, że coś staje na przeszkodzie, a to "nie chce mi się", brak czasu, pomysłu i.....miliony wymówek.

Nawet ostatnio zastanawiałam się czy jest sens pisać tego bloga dalej. Czy warto to wszystko opisywać?

 Pamiętam jak zaczynałam pisałam często o takich głupotach, że wstyd :) Teraz blog stał się bardziej Au-Pairski, z domieszką nowych miejsc. Nie podoba mi się zbytnio..


Być może założę nowego, być może zmienię wygląd. Nie wiem. O dziwo ta niepewność mnie ekscytuje. Wszystko w moich rękach a ja nie wiem co robić . Śmieszne czy  żal?

Sory za chwilę słabości





5 komentarzy:

  1. Kochana, to jest Twój blog, i Ty decydujesz o czym będziesz pisać:) Możesz zmienić cały szablon, jeśli chcesz coś koniecznie zmieniać (aczkolwiek ja uważam, ze dobrze jest, jak jest - dobrze się czyta:)), ale nie musisz tworzyć nowego bloga;) Przecież to jest TWÓJ blog, który tworzysz z każdym nowym postem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest super. A co do tematu - sama wybierasz:). W końcu nagromadziłaś tego materiału sporo. A kot piękny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bardzo lubię twój blog :) Wprawdzie nie wiem jak wyglądał wcześniej, ponieważ nie czytałam twoich wcześniejszych wpisów ale fajnie jest widzieć to co widzisz Ty patrząc twoimi oczyma :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń