poniedziałek, 15 października 2012

Tydzień

7 dni.
 Jeju jak czas zleciał i leci nadal...Jeszcze niedawno dopiero co zawitałam do Polski. I już wyjeżdżam. Czuję się dziwnie jakby to wszystko działo się z boku, a jestem tylko  obserwatorem. To się dzieje naprawdę. Nieprawdopodobne.
 Pamiętam, byłam jeszcze w gimnazjum gdy czytałam o Au Pair w Ameryce. Byłam podekscytowana tą możliwością, ale przysięgam, nie przypuszczałabym , że to się uda. To jest niezwykła szansa. Być  w Takim kraju. Być w moim wyśnionym NY. Czuję , że pokocham to miasto :)
 Mieszkać w Ameryce... I choć codzienność będzie inna, mam przeczucie, że mimo wszystko nie będę żałować tej decyzji. Młodość jest od tego by uczyć się życia, popełniać błędy, bawić się, cieszyć życiem ot tak po prostu :)




boomboomx3.pinger.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz